BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 15 March 2011

"D" Day aka Divorce Day


akhirnya...kini pasti...hua hua hua...
uwaaa..kenot wait fot dat day

now aku dalam mode menghitung hari...
pejam celik tinggal 13 hari lagi untuk aku bersama dengan suami kontrakanku aka Inchik Besi
setelah hampir 7 bulan menghabiskan masa bersama...
chewahhh....
aku harap kali ni doktor x tangguhkan lagi
proses penceraian aku dengan inchik besi
n aku harap kondisi tulang ku stabil...
agar memenuhi syarat2 perpisahan aku dengan inchik besi..
AMIN...

pa pun walaupun sakit N pahit menanggung derita bersamu " BESI "..
namun aku anggap ianya adalah kenangan yang tidak mungkin aku lupa smpai bila2...
sungguh Allah menguji aku dengan dugaan yang begitu berat...
aku anggap apa yang telah terjadi ada hikmah yang tersembunyi...
ALLAH TIDAK AKAN MENGUJI HAMBANYA DILUAR KEMAMPUANYA..
kan...kan...kan ??

* hope aku takkan merinduimu INCHIK BESI....berpisah kita untuk selamanya "

nilah INCHIK BESI...kekeke


No comments:

Post a Comment